Kezdőlap / ÁSZF

ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI FELTÉTELEK

Tájékoztatjuk, hogy Ön mint vásárló (fogyasztó) a mesesvilagbolt.hu címen elérhető honlap használatával kinyilvánítja, hogy ismeri és elfogadja, az alábbi, a Ptk. (2013. évi V. törvény) 6:77-6:81.§ alapján megírt általános szerződési feltételeket. Kérjük, amennyiben vásárlója, illetve aktív használója kíván lenni a mesesvilagbolt.hu webáruházunk által kínált lehetőségeknek, figyelmesen olvassa el az Általános Szerződési Feltételeinket és kizárólag abban az esetben vegye igénybe szolgáltatásainkat, amennyiben minden pontjával egyetért, és azokat kötelező érvényűnek tekinti magára nézve.

Jelen dokumentum, kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre. Az alábbi feltételekkel szabályozott szerződés a Ptk. szerint távollevők között létrejött szerződésnek minősül.

  1. Üzemeltetői adatok:
  • Cégnév: Geönczeölné Illés Júlia Anna
  • Székhely: 6600 Szentes, Deák Ferenc utca 9/A
  • Adószám: 52477614-1-26
  • Nyilvántartási szám: 51750703
  • Szerződés nyelve: magyar
  • Elektronikus elérhetőség: info@mesesvilagbolt.hu
  • Telefonos elérhetőség: +36-70/244-81-61
  • Adatvédelmi nyilvántartási azonosító: NAIH-131610/2017.
  • Számlaszám: 11773425-02485915
  • Nyilvántartásba vevő hatóság: Belügyminisztérium, Nyilvántartások Vezetéséért Felelős Helyettes Államtitkár, Okmányfelügyeleti Főosztály

A tárhelyszolgáltató elérhetőségei:

  • RackForest Informatikai Kereskedelmi Szolgáltató és Tanácsadó Kft. – Telephely: 1132 Bp, Victor Hugo u. 18-22.
  • Számlázási cím: 1116 Bp, Sáfrány utca 6. Adatkezelés nyilvántartási szám: NAIH-74088/2014

A szolgáltató a jelen általános szerződési feltételekben, a továbbiakban: Üzemeltető.

  1. Megvásárolható termékek köre

Az Üzemeltető, mint eladó kínálatában szereplő, a Felhasználó, mint megrendelő által megrendelhető, megvásárolható termékek köre az Üzemeltető honlapján tekinthető meg. Az egyes termékek leírása és ára az adott termék aloldalán érhető el. A termék aloldala tartalmazza az adott termék megnevezését, méretét, árát, további lényeges tulajdonságait. Kérjük, a termékleírásokat figyelmesen olvassa el, hogy azt a terméket rendelhesse meg, melyre szüksége van. Adott esetben kérje a mesesvilagbolt.hu webáruház munkatársainak segítségét, elektronikusan info@mesesvilagbolt.hu

email címen vagy telefonon a 06/70-244-81-61-es telefonszámon. Az oldalon feltüntettet árak minden esetben bruttó árak, tartalmazzák a vásárláskor hatályos jogszabályokban meghatározott általános forgalmi adót. A termékek vételára nem tartalmazza a kiszállítás költségét.

Figyelmeztetés: A termékek adatlapján megjelenített képek eltérhetnek a valóságostól (pl.: színárnyalat, minta), bizonyos esetekben csak illusztrációként szerepelnek. A termékeknél megadott méret és életkor irányadó.

  1. Rendelési információk

A megjelenített termékek kizárólag a mesesvilagbolt.hu webáruházon keresztül, online rendelhetőek meg, futár által történő házhoz szállítással vagy személyesen a megrendelő, vagy meghatalmazottja általi átvétellel.

A termékekre vonatkozóan megjelenített árak tartalmazzák a törvényben előírt 27%-os ÁFA-t, azonban nem tartalmazzák a házhoz szállítás díját.

Amennyiben az üzemeltető hibás árat tüntet fel a termék mellett, a tőle elvárható gondosság ellenére, és a termék ára annak általánosan elfogadott árától eltér, úgy az üzemeltető nem köteles a terméket a hibás áron szolgáltatni, de köteles a megrendelés visszaigazolásában felajánlani a vásárló részére a valós áron történő vásárlás lehetőségét. Amennyiben a vásárló ezzel a lehetőséggel nem kíván élni, úgy megilleti a szerződéstől való egyoldalú elállás joga.

Külön csomagolási költség nem kerül felszámításra. A részletes szállítási díjszabás a jelen szerződési feltételek része, a Szállítási feltételek menüpont alatt.

A mesesvilagbolt.hu webáruházunkban termékkategóriák szerint böngészhet a megvásárolható termékek között. A felsorolt termékek mellett megtekintheti egy-egy termékek rövid leírását, árát, egyéb tulajdonságait, a teljesség igénye nélkül. Ha bővebb információt szeretne kapni a termékről, akkor kattintson a termék képére vagy nevére. Ekkor a termék oldalára jut el, ahol a termékről részletesebb tájékoztatást kaphat. Amennyiben ennél részletesebb tájékoztatásra van szüksége, úgy az üzemeltetői adatok között rögzített email címen vagy telefonszámon szíveskedjen felvenni a kapcsolatot az üzemeltetővel.

A rendelés menete

  • A termékeket a Kosárba helyezheti bejelentkezés nélkül is a termék képére vagy az „OPCIÓK VÁLASZTÁSA” gombra kattintva be kell állítania a megvásárolni kívánt áru paramétereit (méret, szín stb…) és a darabszám megadása után „KOSÁRBA RAKOM” gombra kattintva a termék bekerül a vásárló kosarába. A megrendelés előtt Önnek be kell lépnie a rendszerbe. Ha még nem regisztrált látogató a számlázási adatok megadásával (vezetéknév, keresztnév, cím, telefonszám, cím, megye kiválasztása, irányítószám, telefonszám, email cím) a regisztráció is megtörténik. Amennyiben a szállítási cím eltér a számlázási címtől, akkor azt külön ki kell tölteni (irányítószám, város, utca, megye kiválasztása). A „KOSÁR” gombra vagy a kosár ikonra kattintva, megjelenik a kosár tartalma. A kosár tartalmát módosíthatja a vásárló, törölheti a termék(ek)et, növelheti, csökkentheti a vásárolni kívánt termék darabszámát. A darabszám módosítása után a „KOSÁR FRISSÍTÉSE” gombra kattintva aktualizálhatja a kosarát.
  • Ha Ön regisztrált vásárló, de elfelejtette jelszavát, a Fiókom menüben a Bejelentkezés fül alatt, adja meg a regisztrált felhasználónevét vagy email címét és kattintson az „Elfelejtett jelszó?” linkre. Ezután a regisztrált email címére kap egy automatikus levelet. A levélben található „Kattints ide a jelszavad megváltoztatásához” linkre kattintva a látogató Fiókom menüben meg kell kétszer adnia az új jelszavát és rá kell kattintania a „MENTÉS” gombra. Ezután be lehet jelentkezni a felhasználónév vagy email cím és az új jelszó megadásával a saját fiókba. A „Kijelentkezés” gombra kattintva elhagyhatja a webáruházat.
  • Kívánságlista: a látogató saját kívánságlistára teheti azokat a ruhákat, kiegészítőket, amelyeket még nem tudta/akarta megvásárolni, de később bármikor megnézhető, módosítható. Felhívjuk a kedves látogató figyelmét, hogy erre a listára helyezett termékek nem kerülnek foglalásba. Miért jó a kívánságlista:
  • átgondolhatóbbá tehető a vásárlás
  • erre a listára tetszőleges mennyiségű terméket tehető
  • könnyedén szerkeszthető, törlés a piros körben levő fehér X-re történő kattintással
  • felgyorsítja a vásárlást „OPCIÓK VÁLASZTÁSA” gombra kattintva megadhatja a termék paraméterei (méret, szín stb…) és a darabszám megadása után „KOSÁRBA RAKOM” gombra kattintva a termék bekerül a vásárló kosarába.

A kívánságlista menü csak a regisztrált és a saját fiókjába bejelentkezett vásárlók/látogatók számára érhető el.

  • Miután véglegesítette rendelését a megadott email címére küldünk Önnek egy automatikus visszaigazolást, amely tartalmazza megrendelése adatait. Amennyiben nem kap ilyen levelet a rendszer nem fogadta el megrendelését. Ilyen esetben kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot, a már jelzett módon, az üzemeltetői adatok segítségével.
  • A megrendelésének folyamatát a megrendelés lezárásáig figyelemmel kísérheti a Fiókom/Rendelések almenü segítségével. Itt megtalálhatja az összes eddigi megrendelését is, amit a mesesvilagbolt.hu webáruházunkba küldött. Minden megrendelés egy egyedi megrendelés számmal azonosítható.
  1. Regisztráció

Amennyiben vásárolni szeretne, úgy az első vásárlás alkalmával meg kell adnia a vásárláshoz szükséges adatokat is, így a nevét, számlázási és szállítási adatait, email címét, telefonszámát valamint a későbbi belépéshez szükséges jelszavát. A vevő köteles az általa megadott jelszót bizalmasan kezelni. Amennyiben az azonosítás során a vevő egyedi azonosítója és jelszava helyes megadását követően a vevő adatai arra jogosulatlan harmadik személy birtokába kerültek, az ebből eredő károkért, illetve hátrányokért az Adatkezelő felelősséget nem vállal. A felhasználók email címük megadásával hozzájárulnak ahhoz, hogy az üzemeltető/ szolgáltató technikai jellegű üzenetet küldjön számukra. A regisztrált adatokat az üzemeltető kérelemre törli a rendszerből. A törlési kérelem biztonsági okokból csak akkor lesz érvényes, ha a törlési kérelmet a felhasználó emailben megerősíti, így elkerülhető, hogy valaki szándékosan vagy tévedésből mást töröljön a regisztrációs adatbázisból. A regisztrációt az email cím azonosítja, tehát egy email címet csak egyszer lehet regisztrálni.

A regisztráció kötelezettségekkel nem jár.

  1. A megrendelések feldolgozása

A megrendelések leadása a mesesvilagbolt.hu webáruházban kizárólag elektronikus úton lehetséges, regisztrációt követően. Telefonon, faxon, e-mailen, levélben leadott rendeléseket az mesesvilagbolt.hu webáruház nem fogad el. A mesesvilagbolt.hu webáruház 48 órán belül emailben automatikusan visszaigazolja a megrendelést, a megrendelés rögzítését követően. Ha a mesesvilagbolt.hu webáruház 48 órán belül nem igazolja vissza a rendelést, úgy a vonatkozó jogszabály alapján (2001. évi CVIII. törvény 6. § (2) bek.), a Felhasználó szerződési kötelezettsége a továbbiakban nem áll fent, tehát mentesül a vásárlás kötelezettsége alól, nem köteles megvásárolni a termék(ek)et.

A megrendelések feldolgozása munkanapokon 08-16 óráig történik. A megrendelés feldolgozásaként megjelölt időpontokon kívül is van lehetőség a megrendelésre, de ha az a munkaidő lejárta után történik, csak az azt követő munkanapon kerül feldolgozásra. Az adásvételi szerződés feltételeit a megrendelés elküldésével a megrendelő elfogadja.

A mesesvilagbolt.hu webáruházban történő vásárlás esetén távollévők közötti szerződés jön létre a Felhasználó (Megrendelő) és az Üzemeltető (Eladó) között, amely jogviszonyra a jelen ÁSZF rendelkezései irányadók. A megrendelést visszaigazoló email megküldése végleges elfogadó nyilatkozatnak tekintendő, így a 17/1999.(II. 5.) Korm. rendelet szerinti „távollévők közötti szerződés” jön létre a weboldal Felhasználó (mint Vevő) és az Üzemeltető (Geönczeölné Illés Júlia Anna, mint Eladó, szállító) között. Az Üzemeltető emailben történő visszaigazolása megfelel a Korm. rendelet 3. § szerinti „írásbeli megerősítés” követelményének. Kérjük Felhasználóinkat, hogy ezen elektronikus dokumentumokat olvassák el, és őrizzék meg.

Kérdés esetén lépjenek kapcsolatba ügyfélszolgálatunkkal:

email: info@mesesvilagbolt.hu

Telefon: 06/70-244-81-61

Ha a megrendelt termék nem áll rendelkezésre, az Üzemeltető a Felhasználót erről haladéktalanul elektronikusan tájékoztatja és az esetlegesen interneten előre kifizetett ellenértéket visszautalja a Felhasználó részére, a tájékoztatást követően legkésőbb 30 napon belül.

A megrendelések lényeges adatait a mesesvilagbolt.hu webáruház elektronikus rendszere automatikusan rögzíti és tárolja így különösen: megrendelés egyedi azonosító száma, megrendelő neve, szállítási cím, számlázási cím, megjegyzés, fizetendő összeg. A Felhasználó kérésére a megrendelés egyedi azonosítószáma alapján az Üzemeltető elektronikus formában megküldi a vásárlás adatait.

A mesesvilagbolt.hu webáruházban tett megrendelést az Üzemeletető csak akkor tudja befogadni és teljesíteni, ha a Felhasználó a regisztráció és a vásárlás során a szükséges adatokat megadja. Ennek elmulasztásából eredő károkért, illetve a vásárlás során felmerülő technikai problémákért a mesesvilagbolt.hu webáruház felelősséget nem vállal.

A hibásan vagy nem kellő részletességgel megadott címzési, vagy más adatok, információk esetén felmerülő szállítási vagy egyéb többletköltség a Felhasználót terheli. Adatbeviteli hibák kijavításának technikai lehetőségei: az adatbeviteli hibák javítására a vásárlási folyamat végén, a fizetési mód kiválasztását követően megjelenő „MEGRENDELÉS ELKÜLDÉSE” gomb megnyomása előtt van lehetőség. A megrendelést minden piros csillaggal megjelölt mező kitöltése és az „Elolvastam és elfogadom az általános szerződési feltételeket” jelölő négyzet bejelölése után lehet elküldeni. A regisztrációkor megadott adatokat bejelentkezés után bármikor meg lehet változtatni a Fiókom menüben. A “Kosár” tartalma bármikor ellenőrizhető, változtatható, vagy akár törölhető. Ha további problémája van a vásárlás során, úgy mailben jelezheti a mesesvilagbolt.hu webáruház felé.

Fontos a telefonos elérhetőség megadása, mert a mesesvilagbolt.hu webáruház esetenként a kiszállítást megelőzően telefonon egyeztet, vagy SMS-t küld. Hiányos elérhetőségi, postázási adatok kitöltése esetén a megrendelést az Üzemeltető nem teljesíti. Az általános teljesítési határidő a megrendelés leadásától számított 2-5 munkanap, mely banki átutalás esetén a pénz Üzemeltető számlájára érkezésétől értendő.
Az Üzemeltető fenntartja a jogot a már visszaigazolt megrendelések részben, vagy teljes egészben történő visszautasítására. Részben történő teljesítés kizárólag a megrendelővel való egyeztetést követően kerülhet sor! A termékek vételárának előre fizetése esetén, az Üzemeltető visszautalja a vételárat.

Cégünk nem vállal felelősséget a megrendelt termék esetleges technikai ismertetőinek a beszállító, vagy rajta kívül álló okok miatt történő előzetes bejelentés nélküli változása miatt.

  1. A megrendelt termék ellenértékének és a házhoz szállítás díjának fizetésének módja

A megrendelt termék fizetésének módja

  • Banki előre utalással történő teljesítés: ha már visszaigazoltuk az Ön megrendelését, akkor a visszaigazoló emailben megtalálja a bankszámlaszámunkat és a megrendelésszámot, amelyre hivatkozni kell az átutalás megjegyzés / közlemény rovatában. Amennyiben az átutalt összeget jóváírják a bankszámlánkon, csak ezt követően postázzuk a terméket.
  • Személyesen történő teljesítés: Kizárólag csak Szentes területén, ez esetben Ön az előre egyeztetett helyen és időben, készpénzben, Forintban fizeti meg a termék vételárát.
  • Bankkártyával történő fizetés a következő, érvényes és hatályos bankkártyák tulajdonosai számára lehetséges: Visa, Visa Electron, MasterCard, Maestro, AMEX a Barion elektronikus fizetéseket lebonyolító szolgáltatás segítségével.

A szolgáltatást a Barion Payment Zrt nyújtja, mely a Magyar Nemzeti Bank felügyelete alatt álló intézmény, engedélyének száma: H-EN-I-1064/2013.

  • Utánvétes rendelést nem áll módunkban teljesíteni.

A fizetendő végösszeg a megrendelés összesítője és visszaigazoló levél alapján minden költséget tartalmaz. A számlát elektronikus úton, az Ön által regisztrál email címre kerül kiküldésre. Kérjük a csomagot kézbesítéskor a kézbesítő előtt szíveskedjék megvizsgálni, és esetlegesen a termékeken észlelt sérülés, vagy hiány esetén kérje jegyzőkönyv felvételét és ne vegye át a csomagot. Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt nem áll módunkban elfogadni.

Házhoz szállítás díjszabása

  • Rendelési érték: 0-14.999,- Ft között a szállítás díja posta csomagautomatába 899,- Ft.
  • Rendelési érték: 0-14.999,- Ft között a házhoz szállítás díja GLS futárszolgálattal 1.460,- Ft
  • Rendelési érték: 15.000,- Ft felett a belföldi házhoz szállítás ingyenes.
  • Külföldre történő szállítás előzetes megbeszélés alapján.
  1. Szállítási határidő

A vételár és az esetleges postaköltség számlára történő beérkezése után a szállítási határidő 2-5 munkanap. Személyes átvételnél a szállítási határidő a találkozás időpontja.

  1. Házhoz szállítási információk

A mesesvilagbolt.hu webáruházunk által kapott megrendeléseket a megrendelő által választott módon juttatjuk el. Ez történhet MPL vagy GLS futárszolgálat által. A csomagok kézbesítése munkanapokon történik. Szállítási címként célszerű olyan címet megadni, ahol a most megjelölt napszakban a futárt folyamatosan fogadni tudják. Az át nem vett, visszaküldött csomagok esetében a visszaszállítás díját a megrendelőre terheljük, újraküldését kizárólag a postaköltség előre történő kiegyenlítése esetén áll módunkban ismételten elindítani.

Áruházunk működésével, megrendelési, és szállítási folyamatával kapcsolatosan felmerülő esetleges további kérdések esetén az üzemeltető adatai között megadott elérhetőségeinken rendelkezésére állunk.

  1. Postai szállítással kapcsolatos információk

A postai küldemény elveszését, részleges elveszését, megsérülését, vagy megsemmisülését a kézbesítéskor, a kézbesítési okiraton azonnal jeleznie kell. Ennek elmulasztása jogvesztéssel jár. Kézbesítési okirat hiányában, a küldeményre vonatkozó egyéb okirattal a posta felé jogvesztő határidőn belül – vagyis a kézbesítési naptól számított 3 napon belül – a kárt azonnal jeleznie kell.

  1. Elállás joga

A távollevők között kötött szerződésekről szóló, 45/2014. kormányrendelet szabályozása értelmében a jelen pont rendelkezései kizárólag a fogyasztónak minősülő vásárló esetében alkalmazhatóak. A fogyasztó a megrendelt termék kézhez vételétől számított 14 munkanapon belül indoklás nélkül elállhat a szerződéstől, visszaküldheti a megrendelt, bontatlan csomagolású terméket. Amennyiben a fogyasztó él elállási jogával, úgy ezt az üzemeltetővel egyértelmű írásbeli nyilatkozatban köteles közölni (postán ajánlott tértivevényes küldeményben, vagy emailben). Az üzemeltető az elállási nyilatkozat kézhezvételét követően haladéktalanul köteles azt visszaigazolni a fogyasztó felé. A fogyasztó elállása esetén a megrendelt terméket köteles elállási nyilatkozatának közlésétől számított 14 napon belül az üzemeltetőnek visszaküldeni. A visszaküldés költsége a fogyasztót terheli. (elállási felmondási mintatájékoztatót innen letöltheti)

Amennyiben a fogyasztó elállási jogát gyakorolja, úgy az erre vonatkozó nyilatkozat kézhezvételét követő 14 napon belül köteles az üzemeltető a fogyasztónak az általa teljesített fizetéseket visszatéríteni, beleértve a szállítás díját is. Ez alól kivétel, ha a fogyasztó olyan fuvarozási módot választott, amely többletköltséggel jár, és amely a szokásos fuvarozástól eltérő. A szolgáltatónak a visszafizetési kötelezettségét mindaddig nem kell teljesítenie, amíg a szolgáltatott terméket vissza nem kapta, vagy amíg a fogyasztó hitelt érdemlő igazolását a termék visszaküldéséről nem kapta meg. A két időpont közötti eltérés esetén az üzemeltető a korábbi időpontot kell, hogy figyelembe vegye.

Üzemeltető követelheti a fogyasztótól a nem rendeltetésszerű használatból adódó anyagi kár megtérítését. Ezért kiemelten ügyeljen a termék rendeltetésszerű használatára, ugyanis a nem rendeltetésszerű használatából eredő károknak megtérítése a fogyasztót terhelik.

A csomag cégünkhöz történő beérkezését követően, videó kamerával rögzítésre kerül a csomag kibontása, illetve a visszaküldött termék megvizsgálása. Erre az esetleges későbbiekben történő félreértések elkerülése végett van szükség. (például, hogy a visszaküldött termék sérült, vagy hiányos volt)

Nem illeti meg a fogyasztót az elállási jog:

  • olyan termék esetén, melynek ára a vállalkozás által nem irányítható pénzpiaci mozgásoktól, ingadozásoktól függ.
  • olyan nem előre gyártott termék esetében, amelyet kifejezetten a fogyasztó kérésére, az ő által szabott igények alapján egyedi kérésének megfelelően került előállításra,
  • olyan termék esetében, amelynél a fogyasztó kifejezett kérésének tesz eleget az üzemeltető sürgős javítási, vagy karbantartási munkáknál
  1. Jótállás

A Szolgáltató nem értékesít olyan terméket, amely az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet hatálya alá tartozna.

Egyebekben a jótállásra a Ptk.6.171-173.§-ban foglaltak az irányadóak.

  1. Szavatosság

A szolgáltatott termék hibája esetén az üzemeltetővel szemben kellékszavatossági igény érvényesítésének van helye a Ptk. 6:159-167 :§ i szerint.

Akár szavatosságra, akár jótállásra „hivatkozik” is a vevő hibás teljesítés esetén, őt az új Ptk. 6:159. § (2) bekezdése rendelkezése alapján négyféle ún. szavatossági jog illeti meg: a kijavítás / a kicserélés / az árleszállítás / a vételár-visszatérítési igény (ún. elállás). Tehát kiemelten fontos, hogy kellékszavatossággal kapcsolatos, valamint a kötelező jótállás hatálya alá tartozó termék esetén felmerülő minőségi kifogás alkalmával is ugyanez a négyféle jogosultság illeti meg a fogyasztót.

Az új Ptk. szerint olyan szerződés alapján, amelyben a felek kölcsönös szolgáltatásokkal tartoznak, a kötelezett a hibás teljesítésért kellékszavatossággal tartozik. Kellékszavatossági igénye alapján a jogosult választása szerint

  • kijavítást vagy kicserélést igényelhet, kivéve, ha a választott kellékszavatossági jog teljesítése lehetetlen, vagy ha az a kötelezettnek – másik kellékszavatossági igény teljesítésével összehasonlítva – aránytalan többletköltséget eredményezne, figyelembe véve a szolgáltatás hibátlan állapotban képviselt értékét, a szerződésszegés súlyát és a kellékszavatossági jog teljesítésével a jogosultnak okozott érdeksérelmet; vagy
  • az ellenszolgáltatás arányos leszállítását igényelheti, a hibát a kötelezett költségére maga kijavíthatja vagy mással kijavíttathatja, vagy a szerződéstől elállhat, ha a kötelezett a kijavítást vagy a kicserélést nem vállalta, e kötelezettségének a törvényben foglaltak szerinti feltételekkel nem tud eleget tenni, vagy ha a jogosultnak a kijavításhoz vagy kicseréléshez fűződő érdeke megszűnt.

Az új Ptk. is tartalmazza azt a szabályt, miszerint jelentéktelen hiba miatt elállásnak nincs helye. A törvény rögzíti, hogy a kijavítást vagy kicserélést – a dolog tulajdonságaira és a jogosult által elvárható rendeltetésére figyelemmel – megfelelő határidőn belül, a jogosult érdekeit kímélve kell elvégezni.

A hiba felfedezésétől számított 2 hónapon belül közölt hibát késedelem nélkül közöltnek kell tekinteni. A közlés késedelméből eredő kárért a fogyasztó felelős. A gyártót (forgalmazót) a termékszavatosság az adott termék általa történő forgalomba hozatalától számított 2 évig terheli. A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén a felhasználónak kell bizonyítania. A gyártó (forgalmazó) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy, a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető vagy a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered. A gyártónak (forgalmazónak) a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania.

Termékszavatossági igény eredményes érvényesítése esetén a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét a felhasználó a gyártóval (forgalmazóval) szemben érvényesítheti.

A hibás terméket a Felhasználó saját költségére köteles az Üzemeltető postacímére eljuttatni. Az Üzemeltető utánvétes csomagot nem vesz át!

A minőségi kifogások intézésére a 19/2014. (IV. 29.) NGM rendelet előírásai az irányadóak.

 

  1. Panaszok intézése

Az üzemeltető a panaszról jegyzőkönyvet köteles felvenni, az üzemeltető adati között megjelölt helyen, és a panaszt a felvétel napjától számított öt évig, az arra adott válasszal együtt megőrizni. Az üzemeltető a hozzá érkezett panaszt a beérkezésétől számított 30 napon belül megvizsgálja és arra érdemi választ kell, hogy adjon. Amennyiben panaszra az üzemeltető elutasító választ ad, azt írásban meg kell indokolnia. Az üzemeltetővel kötött szerződéséből eredő jogviták elsősorban békés úton, megállapodással a felek között, vagy a fogyasztó lakóhelye szerint illetékes fogyasztóvédelmi hatóság előtt intézhetők. Amennyiben ezek nem vezetnek eredményre, marad a felek számára a bírósági út. (jegyzokonyvminta_szobeli_panaszrol, jegyzokony_fogyasztoi_panaszrol)

  • A hu webáruház a Szolgáltatással kapcsolatos panaszokat, felhasználói megkereséseket elsősorban az e célra szolgáló e-mail címen fogadja. A fogyasztói panaszokat, felhasználói kérdéseket az mesesvilagbolt.hu webáruház írásban, a Felhasználó személyes menüjében megadott e-mail címére küldött e-mail útján válaszolja meg. A fogyasztói panaszokat, felhasználói kérdéseket a Szolgáltató haladéktalanul, de legkésőbb a fogyasztói panaszok kezelésére vonatkozó jogszabályi rendelkezések által megállapított határidő alatt vizsgálja ki és válaszolja meg.
  • A szolgáltatással kapcsolatos fogyasztói panasszal az hu webáruház a szolgáltatását érintő kérdésekben a felhasználó a fogyasztóvédelemről szóló 1997. évi CLV. törvény rendelkezéseinek megfelelően lakóhelye/tartózkodási helye szerint illetékes békéltető testület kezdeményezheti. Cím: 6721 Szeged, Párizsi krt. 8-12., E-mail cím: bekelteto.testulet@csmkik.hu , Telefon: 06-62/554-250/118, Fax: 06-62/426-149.
  • A Budapesti Békéltető Testület elérhetőségei: http://bekeltet.hu/ ; Cím: 1016 Budapest, Krisztina krt. 99. III. em. 310., Levelezési cím: 1253 Budapest, Pf.: 10.; E-mail cím: testulet@bkik.hu , Telefon: 06-1/488-21-31, Fax: 06-1/488-21-86.
  1. Adatkezelés

Az üzemeltető a mesesvilagbolt.hu webáruház a használata során a rendelkezésére bocsátott személyes adatokat bizalmasan kezeli, és nem adja ki kívülálló harmadik személy számára, kivéve abban az esetben amennyiben az alvállalkozója számára. (Pl.: futárszolgálat), a megrendelés kézbesítéséhez ez szükséges.

A webáruház böngészése folyamán technikai információk kerülnek rögzítésre statisztikai célokból. (IP cím, látogatás időtartama, stb.). Ezen adatokat az üzemeltető kizárólag jogilag hitelesen indokolt, és alátámasztott esetben adja át a hatóságok részére. A szolgáltatás igénybevételéhez Cookie-k engedélyezése szükséges. Amennyiben nem szeretné engedélyezi a Cookie-k használatát, letilthatja a böngészője beállításaiban. Cookie-k tiltása esetén a szolgáltatás bizonyos elemei csak részben, vagy egyáltalán nem használhatóak. A Cookie egy olyan fájl, amelyet a szerver küld a felhasználó böngészőjének, és amelyet a felhasználó számítógépe tárol. A Cookie-ban személyes adat nem kerül tárolásra. A megrendelés folyamán rögzített adatokat az üzemeltető a megrendelés teljesítéséhez használja fel. Az egyes informatikai rendszerek által, a mesesvilagbolt.hu webáruház oldalain leadott megrendelésből készült számla adatai a rendelés leadása folyamán megadott adatokkal rögzítésre, és tárolásra kerülnek a hatályos számviteli törvényben meghatározott időszakra. A mesesvilagbolt.hu webáruház böngészése illetve a regisztráció folyamán biztosított hírlevél feliratkozás során megadott adatokat az üzemeltető bizalmasan kezeli, leiratkozás kérhető a megadott elérhetőségek valamelyikén. Adatai törlését, módosítását bármikor kérheti írásban. .

A megrendeléssel kezdődő eljárás során a 2011. évi CXII. törvény rendelkezései az irányadók, a szolgáltató adatvédelmi nyilatkozata a honlapon érhető el. (Link)

  1. Egyéb rendelkezések

A mesesvilagbolt.hu webáruház jogosult jelen Általános Szerződési Feltételeket a felhasználók Honlapon történő előzetes tájékoztatása mellett, egyoldalúan is módosítani. A módosított rendelkezések a hatályba lépést követően a Honlap első használata alkalmával válnak hatályossá Vásárlóval szemben, azokat a módosítást követően leadott megrendelésekre kell alkalmazni.

Ha a felhasználó / látogató mesesvilagbolt.hu webáruház oldalon kifogásolható tartalmat észlel, kérem, jelezze a  info@mesesvilagbolt.hu email címen.

A Felhasználó a weboldalt kizárólag a saját kockázatára használhatja, és elfogadja, hogy a mesesvilagbolt.hu webáruház nem vállal felelősséget a használat során felmerülő vagyoni és nem vagyoni károkért a szándékosan, súlyos gondatlansággal, vagy bűncselekménnyel okozott, továbbá az életet, testi épséget, egészséget megkárosító szerződésszegésért való felelősségen túlmenően. A mesesvilagbolt.hu webáruház nem felel a weboldal Felhasználói által tanúsított magatartásért. A Felhasználó teljes mértékben és kizárólagosan felelős saját magatartásáért.

A jelen általános szerződési feltételekben nem szabályozott kérdésekben a Ptk. (2013.évi V. törvény), fogyasztói szerződéseknél a távollevők között kötött szerződésekről szóló 45/2014. kormányrendelet rendelkezései az irányadók.

Az Üzemeltető az ÁSZF szövegét mesesvilagbolt.hu webáruház oldalán letölthető formában teszi közzé. Jelen általános szerződési feltételek dokumentum nyomtatóbarát változatának letöltéséhez, és megtekintéséhez.

 

Szentes, 2017. december 11.